• u dient huurder te zijn in ‘De Snor’;
  • u dient uw volledige huisnummer inclusief eventuele letter, aaneengeschreven op te geven;
  • evenals het e-mailadres dat van u bij Stadswonen bekend is.

Storing of defect

U kunt storingen of defecten aan de wasmuntenautomaat of aan de apparaten in de wasruimten doorgeven via onderstaan formulier.

    Wasmunt ingeslikt
    Een wasmunt kan om verschillende redenen ‘ingeslikt’ worden. De muntkast wordt pas actief op het moment dat de deur van het apparaat gesloten is. Er hoeft niet met de deur gegooid te worden, maar er moet wel een duidelijke klik hoorbaar zijn. Als de muntkast actief is brandt de led-indicator oranje. Na het inwerpen verandert de kleur naar groen en verschijnt op het display van het apparaat de tekst ‘betaald’.

    Als u op deze manier een wasmunt verbruikt kunt u hiervan melding maken. U heeft geen recht op restitutie. We bekijken wel per geval of we coulance toepassen (bijvoorbeeld bij het eerste gebruik door een nieuwe bewoner).

    Het kan ook zijn dat de muntkast defect is, we onderzoeken altijd de correcte werking van de muntkast bij een melding van een ingeslikte munt. Als de munt buiten uw schuld is ingeslikt kan deze gerestitueerd worden.

     

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    Ga naar wasmuntje.nl om wasmunten te bestellen.

     

    Wasrooster.nl

    U kunt tijdsloten reserveren voor exclusief gebruik van individuele wasmachines en wasdrogers. U kunt dit alleen doen via wasrooster.nl. U kunt daar een account aanvragen.

    De aanvraag moet aan een aantal eisen voldoen: 

    • u dient huurder te zijn in ‘De Snor’;
    • u dient uw volledige huisnummer inclusief eventuele letter, aaneengeschreven op te geven;
    • evenals het e-mailadres dat van u bij Stadswonen bekend is.

    Storing of defect

    U kunt storingen of defecten aan de wasmuntenautomaat of aan de apparaten in de wasruimten doorgeven via onderstaan formulier.

      Wasmunt ingeslikt
      Een wasmunt kan om verschillende redenen ‘ingeslikt’ worden. De muntkast wordt pas actief op het moment dat de deur van het apparaat gesloten is. Er hoeft niet met de deur gegooid te worden, maar er moet wel een duidelijke klik hoorbaar zijn. Als de muntkast actief is brandt de led-indicator oranje. Na het inwerpen verandert de kleur naar groen en verschijnt op het display van het apparaat de tekst ‘betaald’.

      Als u op deze manier een wasmunt verbruikt kunt u hiervan melding maken. U heeft geen recht op restitutie. We bekijken wel per geval of we coulance toepassen (bijvoorbeeld bij het eerste gebruik door een nieuwe bewoner).

      Het kan ook zijn dat de muntkast defect is, we onderzoeken altijd de correcte werking van de muntkast bij een melding van een ingeslikte munt. Als de munt buiten uw schuld is ingeslikt kan deze gerestitueerd worden. 

      [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

      Als huurder kunt u gebruik maken van één van de twee wasruimten in het pand. De grote wasruimte (wasruimte 1) bevindt zich op no.420, de kleine wasruimte (wasruimte 2) bevindt zich in de hal van de entree voor huisnummers 132-200. De wasmachines zijn te gebruiken door inworp van een wasmunt. Wasmunten kunnen aangeschaft wordt via wasmuntje.nl. Tijdsloten voor gebruik van individuele wasmachines en wasdrogers voor maximaal één uur per reservering, kunnen gereserveerd worden op Wasrooster.nl.

       

      Wasmuntje.nl

      Ga naar wasmuntje.nl om wasmunten te bestellen. 

      Wasrooster.nl

      U kunt tijdsloten reserveren voor exclusief gebruik van individuele wasmachines en wasdrogers. U kunt dit alleen doen via wasrooster.nl. U kunt daar een account aanvragen.

      De aanvraag moet aan een aantal eisen voldoen: 

      • u dient huurder te zijn in ‘De Snor’;
      • u dient uw volledige huisnummer inclusief eventuele letter, aaneengeschreven op te geven;
      • evenals het e-mailadres dat van u bij Stadswonen bekend is.

      Storing of defect

      U kunt storingen of defecten aan de wasmuntenautomaat of aan de apparaten in de wasruimten doorgeven via onderstaan formulier.

        Wasmunt ingeslikt
        Een wasmunt kan om verschillende redenen ‘ingeslikt’ worden. De muntkast wordt pas actief op het moment dat de deur van het apparaat gesloten is. Er hoeft niet met de deur gegooid te worden, maar er moet wel een duidelijke klik hoorbaar zijn. Als de muntkast actief is brandt de led-indicator oranje. Na het inwerpen verandert de kleur naar groen en verschijnt op het display van het apparaat de tekst ‘betaald’.

        Als u op deze manier een wasmunt verbruikt kunt u hiervan melding maken. U heeft geen recht op restitutie. We bekijken wel per geval of we coulance toepassen (bijvoorbeeld bij het eerste gebruik door een nieuwe bewoner).

        Het kan ook zijn dat de muntkast defect is, we onderzoeken altijd de correcte werking van de muntkast bij een melding van een ingeslikte munt. Als de munt buiten uw schuld is ingeslikt kan deze gerestitueerd worden.